24/7 ADMINISTRATIES

Eén van de belangrijkste aspecten binnen ons uitgebreide dienstenaanbod is de administratieve dienstverlening, waar wij 24/7 administraties verwerken. Deze service raakt de kern van de onderneming en is daarom van invloed op al jouw bedrijfsprocessen en (fiscale) strategieën. Voor de meeste ondernemers is de administratie echter niet het leukste gedeelte van het ondernemen. Wij kunnen al jouw administratieve frustraties wegnemen. Van ZZP’er tot grote(re) onderneming met veel medewerkers: wij leveren maatwerk op administratief gebied.

WAT BIEDEN WIJ? 

Voor het verwerken van de boekhouding heb je de keuze uit meerdere mogelijkheden. Middels een intakegesprek beoordelen wij wat je zelf kunt (en wilt!) doen en wat je liever uitbesteedt. Wij adviseren hierin, maar de keuze is geheel aan jou. Een aantal mogelijkheden zijn:

  1. De administratie volledig zelf beheren en uitvoeren. Wij controleren één keer per jaar de administratie bij het opstellen van de jaarrekening en belastingaangiften.
  2. De boekhouding zelf beheren waar nodig, waarbij wij periodiek de geboekte administratie controleren en corrigeren. Daarnaast verzorgen wij de aangiften omzetbelasting.
  3. De administratie volledig digitaliseren en de verwerking uitbesteden aan Baskuul Accountancy. Wij verwerken op werkdagen binnen 24 uur facturen en bankgegevens. Je hoeft hierbij enkel de bonnetjes en facturen door te sturen naar een eigen e-mailadres en wij doen de rest. Wij zorgen ervoor dat alles direct op de juiste wijze wordt ingeboekt. Makkelijk, snel en dagelijks actueel.

Afhankelijk van jouw wensen word je regelmatig door ons voorzien van tips en adviezen over mogelijke interessante onderwerpen. Denk bijvoorbeeld aan ondernemerschap, administratie, fiscaliteit, personele aangelegenheden en nog veel meer. Hierbij maakt het niet uit voor welke mogelijkheid jij kiest, want iedere klant krijgt adviezen op maat.

Bij een gedigitaliseerde administratie heb je als ondernemer 24/7 inzicht in je administratie. Maar ook voor ons biedt het mogelijkheden. Omdat je administratie altijd is bijgewerkt, kunnen wij eenvoudig signaleren of er bijzonderheden zijn die voor jou van belang zijn. Kortom, wij helpen jou om de administratie van jouw bedrijf te perfectioneren. Of je nu veel of weinig hulp nodig hebt, de keuze is aan jou.

Contact en meer informatie

Wil je meer weten of heb je interesse? Neem dan contact op of maak direct een afspraak in onze agenda! Bekijk ook onze LinkedIn en Facebook pagina om kennis met ons te maken.

Heb je een vraag? Neem dan contact op met Tamara!

Tamara Linssen
Assistent Accountant

24/7 Boekhouding

 040-2810371
 Tamara@baskuul.nl