Loonadministratie is veel meer dan het draaien van loonstroken. Met kundige werknemers en het klantvriendelijke loonpakket Nmbrs biedt Baskuul veel verschillende mogelijkheden.

Continuïteit

“Wij bieden continuïteit, kennen elkaars klanten en werken op een eenduidige manier. En omdat er altijd éen van ons bereikbaar is, kan de klant elke werkdag terecht met vragen.”
Anke Bross en Debby van de Loo bemannen de salarisadministratie van Baskuul.
Deze afdeling biedt een keur aan opties. “Wij kunnen contracten maken, geven advies over onder meer arbeidsrecht en controleren of er volgens de CAO wordt verloond. Ook zijn wij in contact met pensioenfondsen en de belastingdienst. Sommige klanten hebben een ander pakket dan Nmbrs. Wij kunnen de lonen ook in dat pakket draaien én de implementatie begeleiden. Als het nodig is doen we dit bij de klant op kantoor.”

Keuze

Klanten kiezen zelf hoeveel ondersteuning Baskuul biedt bij de loonadministratie. “Het ene bedrijf wil zelf mutaties invoeren en loonstroken maken, het andere bedrijf kiest ervoor Nmbrs te gebruiken als HR-systeem. Dit betekent dat het personeelssysteem er onderdeel van is en de HR-workflow geïntegreerd is. Daarin staan alle stappen die een nieuwe medewerker moet nemen voor een goede on boarding,” vertelt Wester Koot van Baskuul.
De mede-eigenaar van het Eindhovense bedrijf roemt Nmbrs om haar klantvriendelijkheid. “Klanten kunnen zoveel én zo weinig mogelijk koppelingen toevoegen als zij willen. En dankzij de bijbehorende app kunnen werknemers verlof aanvragen, declaraties indienen en hun salarisstrook bekijken. Samen met onze afdeling loonadministratie bieden wij elke klant een persoonlijk en passend pakket.”

Tags: