Veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat jouw antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik wil niet inboeken maar wel een actueel inzicht hebben, is dat mogelijk?
Ja, dat is mogelijk! De administratie wordt volledig gedigitaliseerd. Je hoeft hierbij enkel de bonnetjes en facturen door te sturen naar een eigen e-mailadres en wij doen de rest. Wij zorgen ervoor dat alles direct op de juiste wijze wordt ingeboekt. Makkelijk, snel en dagelijks actueel. Vervolgens kan je de cijfers inzien via een eigen dashboard op je telefoon, tablet en/of pc. Wij verwerken op werkdagen binnen 24 uur facturen en bankgegevens.
Krijg ik een vast aanspreekpunt binnen Baskuul?
Iedere relatie krijgt binnen Baskuul een vast aanspreekpunt. Hij of zij zorgt ervoor dat jij altijd tijdig en juist wordt geïnformeerd en dat jij altijd met je vragen of opmerkingen direct bij ons terecht kunt.
Als ik zelf nog wil inboeken, kan dat bij jullie?
Ja, dat kan zeker! Naast het feit dat wij onze klanten geheel kunnen ontzorgen met de boekhouding, ondersteunen wij ook ondernemers die zelf willen inboeken. Baskuul heeft meer dan een ruime ervaring in diverse boekhoudpakketten. Denk aan: Exact, Yuki, Twinfield, Unit4, Snelstart, Muis, King, Basecone, Dizzy-data etc..
Wat maakt Baskuul anders dan mijn huidige accountant?
Baskuul heeft een ander doel voor ogen dan de doorsnee accountant. Baskuul is jouw partner in alle situaties waarin jij met je bedrijf terecht komt. Het is vaak mogelijk om de werkzaamheden die een accountant-/ administratiekantoor voor je verricht, veel efficiënter en voor de langere termijn in te richten. Het doel van Baskuul is om samen met jou te presteren en je bedrijf zo efficiënt mogelijk te laten draaien en van de nodige adviezen, rapportages, aangiften te voorzien. Hierbij verliezen wij nooit de relatie uit het oog en zoeken wij continue samen met jou naar verbeteringen binnen jouw bedrijf.
Wordt iedere minuut doorberekend en gefactureerd?
Nee! Dat doen we zeker niet, wij willen voorkomen dat belangrijke vragen niet aan ons worden gesteld. Wij spreken onze klanten graag, omdat wij weten dat het niet stellen van vragen de ondernemer ook veel geld kan kosten als deze vragen niet door een deskundige worden beantwoord. Op deze manier is er geen drempel meer om ons te bellen en kunnen wij snel en goed antwoord geven. Uiteraard kunnen eventuele vervolg-acties wel in rekening worden gebracht.

Wil je ook op de hoogte blijven van de recente ontwikkelingen en actualiteiten?

Lees nu onze blogs op onze website 

Heb je andere vragen die niet beantwoord zijn, neem dan contact met ons op!

Of maak een afspraak via onze digitale agenda!